תמיכת אמזון

נתקעתם? הסתבכתם? נתקלתם בתקלה כלשהי?

אמזון מפעילה צוותי תמיכה רבים שפזורים במחלקות שונות מסביב לעולם. צוותי תמיכה אלו מעניקים שירות מסביב לשעון, ומספקים תמיכה מהירה ויעילה. הקאצ' - צריך לדעת למי לפנות כדי לקבל תמיכה טובה. אם נפנה למוקד תמיכה לא נכון, ייתכן שלא נקבל את התמיכה הנדרשת, ונבזבז זמן יקר לחינם.

כדי לחסוך לכם את החיפוש, ואת הסיכוי שתפנו לתמיכה לא נכונה, ריכזנו כאן עבורכם רשימה מסודרת ובה נושאי התמיכה וכיצד לפנות בכל נושא.


כיצד להסיר ביקורת

Get support > Contact us > Product and inventory > Product Review > FBA Issue


כיצד להסיר משוב

Get support > Contact us > Customer and orders > type the order ID and click the “next” > choose the “Customer Feedback Removal Request”


בעיות הקשורות ל-FBA

Get support > Contact us > Fulfilled by Amazon > FBA Issue


עדכון/תבנית מלאי

With Bach ID: Get support > Contact us > Products and inventory > Issue with listing products > Provide a Bach ID

Without Bach ID: Get support > Contact us > Products and inventory > Issue with listing products > I don’t have an ASIN or SKU > Next> Inventory file upload issues


תיקון/מיזוג/פיצול דף המוצר

Get support > Contact us > Products and inventory > Product page issue > Fix a product page/Merge or split product page


בעיות הקשורות למודעות

Get Support > Contact us > Sponsored Products


בעיות מס

Get Support > Contact Us > Other Issues - Tax Questions


בעיות B2B

Get support > Contact us > Amazon Business Selling > Amazon Business Selling Questions


בעיות רישום וגישה

Get support > Contact us > Marketplace Web Service (Amazon MWS) > Registration and access / API services

הצעות לאמזון

Get support > contact us > other issue > make a suggestion


דווח על ניצול לרעה של רישום

Get support > contact us > other Issues > report a violation > Report listing abuse


דווח על הפרה

Get support > contact us > other Issues > report a violation > Report a violation


דווח על הפרת זכויות יוצרים:

https://www.amazon.com/report/infringement


אמזון עסקים

Seller Central > Settings > Account Info > Your Services (Manage) > Amazon Business


שדרוג לאחור בחשבון המוכר

Seller Central > Settings > Account Info > Your Service (click Manage) - Sell on Amazon [Downgrade]


עדכן את מספר הטלפון:

Seller Central > Settings > Account Info > Business Information (click Business Address) > Primary Phone


עדכון כתובת דוא"ל

Seller Central > Settings > Login Settings > change Email Address


מצאו הזמנות בהמתנה

Seller Central - Orders - Manage Orders - Advanced Search -Date: Date Range: select date and Order Status: Pending - Search


בדיקת גיל מלאי

Seller central - Inventory - Manage Inventory - Inventory Dashboard - Inventory age


כיצד לבקש אישור עבור קטגוריות מוגבלות?

במרכז המוכר (Seller Central), לחצו על קישור המלאי (inventory) ובחרו ב-'הוסף מוצר'(Add a Product) .

לאחר הוספת המוצר בצעו חיפוש עבור המוצר שברצונכם למכור. בתוצאות החיפוש שקיבלתם - לחצו על אפשרות ה-limitations, ולאחר מכן על בקשת אישור (Request Approval). פעולה זו תשלח בקשת אישור לאמזון. כדי לבדוק את סטטוס האישור, ניתן לחזור לדף זה, וללחוץ על סטטוס בקשת אישור (Selling application status) שמופיע בראש הדף.


פונים לתמיכה? היו מוכנים!

אמזון מציעה מספר חיוג חינם לתמיכה כללית עבור מוכרים בארה"ב: 1-866-216-1072.

מספר זה נועד עבור תמיכה בתלונות, בעיות חיוב, פעילות בחשבון וכד'.


צ'אט חי

רוצים לנהל שיחה בצ'אט עם נציגי התמיכה של אמזון? תוכלו לעשות זאת בקישור זה:

https://www.amazon.com/gp/help/contact-us/general-questions.html

הצ'אט מתאפשר רק עבור משתמשים רשומים, לאחר כניסה לאתר באמצעות שם משתמש וסיסמה.


היו מוכנים

לפני שיחה עם נציג תמיכה, מומלץ לרשום לעצמכם את השאלות באופן מסודר, כך שלא תשכחו אף שאלה.

בשיחה עצמה - הציגו את השאלות באיטיות, כל שאלה בנפרד - כדי לא לבלבל את הנציג עם 'הפגזה' של שאלות.


כמו כן כדאי להכין:

  • שם המפיץ/העסק

  • כתובת על הקובץ

  • מספר הזמנת לקוח

  • ארבע ספרות אחרונות של חשבון הבנק או כרטיס אשראי

ללא נתונים אלו, נציגי התמיכה יספקו מענה בסיסי וחלקי בלבד.


זכרו, אם נציג שירות לא סייע לכם, ייתכן שהוא אינו מספיק מנוסה או שפשוט לא הבין את הבעיה שהוצגה בפניו. במקרים כאלו תמיד תוכלו לבקש לשוחח עם נציג אחר!

בנוסף, תמיד קיימת עבורכם האפשרות לבקש לשוחח עם נציג בכיר יותר, מנהל וכד'.


טיפ קטן - בקשו את שם הנציג ותעדו את השיחות שלכם. כך תוכלו לשמור על קשר עם הנציג באמצעות דוא"ל, או תוכלו לדווח על התנהלות לא מקצועית.


דף התמיכה הראשי

דף התמיכה הראשי של אמזון מציע פתרונות לשאלות ובעיות נפוצות, כולל שינוי רישום, יצירת קשר עם קונה, ניהול מוצר ומלאי, תשלום ואגרות, מידע על מדיניות, פרטי משלוח ועוד.


תמיכת דוא"ל לבעיות הקשורות בחשבון

אפשר לפנות גם במייל לקבלת תמיכה!


Amazon CEO Jeff Bezos’s Email - jeff@amazon.com

Amazon Official Emails - notice@amazon.com

seller-evaluation@amazon.com

pq-review@amazon.com

account-confirmation@amazon.com

cn-seller-verification-enquiry@amazon.co.uk


לפניות בנושא ספקי אקספרס - vendorexpress@amazon.com

לפניות בנושא ביצועי המוכר - seller-performance-policy@amazon.com

לפניות בנושא הפרת סימן מסחרי של מותג - copyright@amazon.com


לפניות בנושאי הפרת זכויות קניין רוחני

US: notice@amazon.com

UK: notice@amazon.co.uk

FR: notification@amazon.fr

DE: benachrichtigung@amazon.de

IT: notifica@amazon.it

ES: aviso@amazon.es

IN: notice@amazon.in

MX: notice@amazon.com.mx


איך למשוך רווחים שלא שולמו לאחר סגירת חשבון אמזון

payments-funds@amazon.com

US: merchant-reserve-inquiry@amazon.com

CA: payments-investigate@amazon.ca

UK: payments-investigate@amazon.co.uk

FR: investigation-amzpayments@amazon.fr

DE: payments-nachforschungen@amazon.de

IT: payments-investigate@amazon.it

ES: investigacion-pagos@amazon.es

IN: payments-investigate@amazon.in

MX: payments-funds@amazon.com.mx


פניות/ערעור בנושא איכות המוצרים

US: seller-performance-policy@amazon.com

UK: seller-performance-policy@amazon.co.uk

FR: politique-performance-vendeur@amazon.fr

DE: verkaeufer-performance-richtlinie@amazon.de

IT: performance-venditore-politiche-di-condotta@amazon.it

ES: politicas-performance-vendedor@amazon.es

IN: seller-performance-policy@amazon.in

MX: politicas-performance-vendedor@amazon.com.mx

JP: seller-performance-policy@amazon.co.jp


צוות הביצועים של אמזון

US: seller-performance@amazon.com

UK: seller-performance@amazon.co.uk

FR: performance-vendeur@amazon.fr

DE: verkaeufer-performance@amazon.de

JP: alliance@amazon.co.jp

ES: performance-vendedor@amazon.es

IT: performance-venditore@amazon.it

CA: seller-performance@amazon.ca



ומה איתכם? כבר עליתם על רכבת אמזון?

אנו ב-Amazos מציעים לכם הזדמנות מיוחדת לרכישת חבילה הכוללת פתיחת ערוץ מכירות באמזון, ובה בעצם הכל כלול! ממחקר שוק, בחינת מתחרים וניתוח עלויות, דרך הקמת החשבון, יצירת התוכן, פיתוח אסטרטגיות המכירה, ועד בדיקה שוטפת וקבועה לשיפור הביצועים וההתנהלות.

לחצו לקריאה: ניהול חנות אמזון לעסקים


רוצים לעשות בעצמכם? גם אפשרי!

אנו מציעים קורס בליווי אישי, אחד על אחד, בו תיהנו ממסלול מקצועי שמותאם ליכולות ולקצב, סיוע במציאת "הכיוון השיווקי", והתחייבות שתוך 3 חודשים אתם מבצעים מכירות!

לחצו לקריאה: קורס אישי מסחר באמזון

  03-5642244 אמזוס - שירותי הקמה וניהול חנויות באמזון

© 2023 by Coach.Corp. Proudly created with Wix.com