כיצד עובד האלגוריתם לחיפוש מוצרים של אמזון - ואיך לדרג את המוצר שלך באמזון בשנת 2020



זו אחת השאלות הנפוצות ביותר שאנו שומעים ממוכרים של אמזון ישנים וחדשים - כיצד פועל האלגוריתם לחיפוש מוצרים של אמזון?


באמזוס מנוסים מאוד באופן בו האלגוריתם של אמזון פועל ומסבירים את פרטי המפתח שמאחורי המערכת של אמזון.


חשוב מאוד להבין כיצד אמזון מדרגת את המוצרים באתר שלה, מכיוון שאמזון יכולה להביא במהירות למכירות גדולות יותר. אלגוריתם חיפוש המוצרים של אמזון, המכונה A9, שונה לחלוטין מאלו של גוגל. זו מערכת שמתעדכנת באופן קבוע, מכיוון שבסופו של דבר אמזון רוצה למקסם את ההכנסה שהוא יכול להרוויח מכל לקוח פוטנציאלי.


כשקונה מחפש מוצר באמזון, התוצאות מגיעות בתהליך דו-שלבי - ראשית, המוצרים הרלוונטיים בקטלוג שלהם, שנית המצרים שמדורגים לפי הרלוונטיות לחיפוש של הקונה .


הפרמטרים המשפיעים על האלגריתם A9 אם לכלול את המוצר שלך בתוצאות חיפוש הם: איכות תמונה, מחירים סקירות מוצר, שביעות רצון, שימור לקוחות, משוב על המוצרים שלך, שיעורי פגמים להזמנה וביקורות.


חשוב מאוד לשמור על רמות גבוהות בכל תחומי הקמת המוצרים שלך באמזון.


לדעתנו בחברת אמזוס ישנם 15 פרמטרים שחייבים להתייחס אליהם ברצינות בבנית מוצר באמזון.


להלן 15 טיפים כיצד לכתוב תיאור מוצר מעולה בכדי שאמזון ימכור את המוצר שלך.


  1. כותרת ( Title ) - כותרת מוצר טובה למוצר באמזון מגדילה את שיעור ההמרות שלך. השימוש במילות מפתח הוא קריטי, הקפידו על עדכניות ואינפורמטיביות.

  2. תיאור מוצר ( Product description ) - זוהי הרחבה של הכותרת שלך, תוך פירוט מה אנשים ימצאו במוצר שלך. תיאור לקוי או לא מדויק יכול להוביל למשוב שלילי ולהשפיע על המכירות לטווח הארוך.

  3. תיאור המוצר - שוב, זה צריך להיות מדויק, מכיוון שטעויות ישפיעו לרעה על המכירות לאורך הזמן. קח את הזמן שלך לוודא שהפרטים במקום. זכרו לפתור את בעיית הקונים ולא את המוצר, ספרו לקונים כיצד המוצר יקל על חייהם.

  4. תבליטים ( Bullet points )- זו יכולה להיות דרך נהדרת לספק מידע חשוב על המוצר שלכם בפורמט תמציתי וקל לקריאה.

  5. מונחי חיפוש באמזון ( Amazon search terms )- אמזון נותנת למוכרים חמישה שדות כדי לציין את מונחי החיפוש הרצויים עבור המוצר שלך. מתכנן מילות המפתח של גוגל יכול להיות כלי מועיל לכך.

  6. ביקורות לקוחות ( Customer reviews ) - חובה לכל מוכר באמזון.

  7. איכות תמונה ( Image quality )- וודא שאתה מעלה תמונה למוצר באמזון אתה עומד בהנחיות של אמזון. הפוך את התמונות שלך ברורות . תמונות באיכות גבוהה מושכת לקוחות רבים.

  8. דירוג המוכר ( Best Seller rank ) - אחד הגורמים החשובים ביותר באתר. מכירות מוגברות מובילות לדירוג גבוה יותר ובסופו של דבר יותר מכירות.

  9. זמן צפיה בדף - מראה לאמזון כמה הלקוחות מעוניינים במוצר שלך. זו הסיבה שתוכן מתאים ורלוונטי כה חשוב.

  10. מחיר - מחיר המוצר שלך, במיוחד בהשוואה למתחרים, היא חשובה לכמה יחידות שאתה צפוי למכור. השגיח על מחירי המתחרים שלך באופן קבוע.

  11. התמודד עם ביקורות שליליות באמזון - תן מענה לכל ביקורת שלילית.

  12. הימנע משיעור המשלוח המאוחר של המוכר באמזון ( Amazon Seller Late Shipment rates ) - כאשר אישור של הזמנה מאחר למשלוח בשלושה ימים או יותר, אמזון מחשיבה את זה מאוחר. מספר ההזמנות שמאושרות להיות מאוחרות, מחולק במספר ההזמנות הכולל בפרק הזמן הנתון, מספק את שיעור המשלוח המאוחר של אמזון לאותה תקופה. שימוש בשיעור משלוח מאוחר ישפיע לרעה על המכירות שלך.

  13. שיעור פגמים בהזמנות (ODR) - אם לקוח טוען שמשהו פגום בהזמנה זה נחשב לפגם בהזמנה. נסה לפתור את כל הבעיות כדי לעזור לדירוג שלך באתר ולשפר את ביצועי העסק שלך קדימה.

  14. שיעור יציאה - שיעור היציאה שלך הוא אחוז הפעמים שלקוח רואה את המוצר שלך ואז עוזב את האתר של אמזון. מוצרים בעלי שיעור יציאה נמוך יותר ידרגו גבוה יותר את המוצר וימכרו יותר וזו הסיבה שאמזון תדרג אותם גבוה יותר.

  15. ניהול מלאי - אמזון לא אוהבת מוכרים שיש להם ביטולים מכיוון שאינם במלאי, ולכן כדאי לשמור על מלאי תקין לגבי המוצרים שיש לך. רצוי מלאי זמין בכל עת.



קיימים המון שירותי אופטימיזציה למוצרים באמזון המשתנים במחיר ובאיכות. בחברת אמזוס ניתן לך כמוכר שירות אופטימיזציה למוצרים שלך ונגדיל לך את המכירות.


  03-5642244 אמזוס - שירותי הקמה וניהול חנויות באמזון

© 2023 by Coach.Corp. Proudly created with Wix.com