אמזון 2019 - שיטת הביקורות של "אמזון בקליק"



בשנת 2019 ניהלנו מאות לקוחות פרטיים, עסקיים מהארץ ומהעולם.

הפוסט הבא שכתוב בפרטי פרטים מציג את ה*שיטה* שפיתחנו להשגה של ביקורות, פידבקים ויצירה אצל הלקוח של loyalty program.

את השיטה הזו התחלנו מזמן ועם השנים שיפרנו אותה.

זו הפעם הראשונה שאנחנו מציגים את הדרך המלאה והשיטה שבה אפשר להשיג ביקורות ופידבקים ובעיקר לגרום ללקוחות להיות לקוחות חוזרים ולהגיד "wow". זו תוכנית ה Loyalty שלנו ללקוחות שאנחנו עובדים איתם כבר לא מעטה. יש משמעות גדולה ל Loyalty של לקוחות, בפרט באמזון 2020 ובכלל באי-קומרס.

אגב....אישית אני לא מכיר אף קורס כזה או שמלמד ומראה את הדרך לפרטי פרטים. מנטורי אמזון ...מוזמנים להעתיק ולתת לתלמידים שלכם. בכיף.

נא לעקוב הייטב.

הרעיון הכללי (פירוט מסודר בהמשך)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


(*) הלקוח מקבל את המוצר.

(*) יש פלייר קטן עם המוצר שמפנה לאתר חיצוני. האתר הוא שם המותג / מוצר עם המילה Get... (את הרעיון ל Get הביא השותף שלי - Liron Cohen)

דוגמא : https://www.getscalpmassager.com

(*) באתר יש לחצן הפנייה למסנגר (תמונה #3)

(*) בוט שמתחיל לעבוד עם אוסף שאלות וקבלת המייל + הכתובת של הלקוח.

(*) שליחת מייל ללקוח על כך שקיבלנו ומתבצעת שליחה של המתנה.

(*) שליחה של המוצר לבית הלקוח.


מה נדרש?

~~~~~~~

(*) פלייר שמצורף ללקוח (תמונה #1 ו #2)

(*) אתר / דף נחיתה (אפשר לראות דוגמא בכתובת הבאה:

getscalpmassager.com

(*) מערכת ניהול בוטים - אנחנו משתמשים בפיתוח פנימי שלנו. יש טובים אחרים בחוץ. מאמין ש Yoni Times יכול להמליץ.

(*) מוצר מתנה שלא קשור באופן ישיר למוצר הנרכש.


התהליך המלא

~~~~~~~~~~

1.לקוח מבצע רכישה של מוצר באמזון. לכל מוצר אנחנו מצרפים פלייר כפי שמצורף בתמונות הללו. (שימו לב לשם הדומיין של האתר). שימו לב למתנה שהיא תהיה גנרית לכמה מוצרים שלכם. אם אתם צריכים מתנות שונות, אז יהיה לכם כמה דומנים שונים שכל אחד מייצג מתנה אחרת.

הפלייר הוא פשוט, צבעוני.

** שימו לב ** אין כל בקשה להשאיר ביקורות.

שימו לב שאנחנו מאפשרים בחירה מכמה צבעים (אפשרות הבחירה העלתה לנו את רמת הConversation ליצירת הקשר)

2. הלקוח נכנס לאתר. עצם הכניסה שלו לאתר מאפשרת לנו לצבוע אותו ולטרגט אותו לאחר מכן באתרי סושיאל אחרים (על זה פעם אחרת). האתר מציע 3 אפשרויות של יצירת קשר: מייל, פייסבוק והפעלה של מסנגר.

3. עם הפעלת הבוט מתחיל שיח עם המוכר. אנחנו מבקשים לדעת כמה פרטים במהלך:

3.1 מה מספר ההזמנה, מייל וכתובת

3.2 האם עברו 5 ימים מרגע ההזמנה

3.3 מה הסיבה לקנייה

וזהו. לא "מכבידים"

4. ברקע מתבצעת בדיקה שאכן יש מספר הזמנה כזה. במידה ולא יוצרים קשר עם הלקוח ומבקשים מספר הזמנה.

5. במידה וההזמנה קיימת, נשלח מייל שמציין כי "המתנה בדרך". שוב. לא מבקשים ביקורות כלל !

6. מבצעים שליחה של המתנה ממחסן קידמי שלנו.

וזהו. שוב ! אנחנו לא מבקשים ביקורות ולא פידבקים.

לא תאמינו !!!! הם מגיעים לבד.

אבל לא רק....אנחנו משתמשים במיילים להשקות של מוצרים חדשים ובכתובת הפיזית של הלקוח לדברים נוספים שאנחנו עושים.


התמונות בפוסט זה:

~~~~~~~~~~~~~~

תמונה #1 - הפלייר הקטן שמחולק עם המוצר. צד א'

תמונה #2 - הפלייר הקטן שמחולק עם המוצר. צד ב'

תמונה #3 - הכפתור שמפנה באתר לבוט בFB.

תמונה #4 , # 5 - אוסף שאלות הבוט

(*) ברוב המקרים אנחנו לא מקימים את המתנה כדף מוצר נפרד באמזון.

(*) שימו לב שאפשר לפתח את הרעיון למקומות נוספים וקבלת אינפורמציה נוספת.

(*) אהבתם ? אפשר להגיד "תודה" או לתייג סוחר אחר שיעזור לו.

(*) יש שאלות ? תשאלו.

נמסטה,


קבוצת הפייסבוק של אמזון בקליק


פוסט זה נכתב ע"י דביר כהן.

דביר כהן מנהל את הקבוצה הגדולה בישראל לכל מה שקשור לאמזון. חדשות, עדכונים, סרטונים ועוד מעולם האמזון. קבוצה לסוחרים באשר הם. מוזמנים לאתר שלנו : ez-commerce.net

  03-5642244 אמזוס - שירותי הקמה וניהול חנויות באמזון

© 2023 by Coach.Corp. Proudly created with Wix.com